Разкриха кой е бил Джак Изкормвача

Между 1888 и 1891г в Лондон са убити 11 жени. Смята се, че поне пет от тях са убити от един и същ човек, наречен от вестниците Джак Изкормвача. Останалите жертви вероятно са убити от подражатели или близки познати.

Разкриха самоличността на Джак Изкормвача

Нова ДНК експертиза свързва заподозрения Арън Козмински с убийството на Катрин Едоус, една от петте жертви на Изкормвача, убита някъде между 31 август и 9 ноември 1888г.

Макар да са минали повече от 100 години от убийствата, Джак Изкормвача броди из въображението на хората и до ден днешен.

След като гледал филма „От Ада“, бизнесменът Ръсел Едуардс се заинтригувал и купил един шал, който бил намерен до тялото на Едоус. Когато го дал за изследване, върху него била открита не само кръв, но и семенна течност. ДНК била твърде стара за стандартните тестове, но д-р Лухелайнен от ливърпулския университет Джон Мурс сравнил митохондриалната ДНК от кръвта на роднина на Едоус, използвайки своя техника за извличане на генетичен материал от дреха. Едуардс успял да свърже ДНК от клетките в семенната течност с роднина на сестрата на Козмински.

Козмински винаги е бил един от главните заподозрени за престъпленията. Той живеел в района на убийствата, страдал от психично разстройство и изпитвал омраза към жените. Освен това, убийствата на оригиналния Изкормвач спрели след като той бил приет в лудница.