Тайнствена мумия на Хуманоида Атакама

Според чилийско печатно издание на 19 октомври 2003 г. в пустинята Атакама в Америка, в град Ла Нория, изследователят Муньос намерил останките на необичайно създание, увито в плат. Тази находка е придобита от местен предприемач, който я е препродал на испански бизнесмен.

Това създание е с височина 15 сантиметра, главата пропорционално на тялото е голяма, а ребрата на тази мумия са два пъти по-малки от тези на човека. Назовали този хуманоид според мястото на откриване – “Хуманоид Атакама”. Тази находка дава на уфолозите по-голяма увереност в съществуването на извънземно съзнание.

След голямото откритие слуховете за появата на извънземно съзнание на Земята бързо се разсеяха. Но 10 години по-късно на екрана излязъл “Сириус”, в който учените споделят мнението си за съществуването на извънземни и представят достоверна информация от експерти, изучаващи хуманоида.

Но въпреки всичко, скептиците твърдят, че всичко това е жонглиране с фактите, въпреки че томографията показала, че това е истинско тяло на реално същество. Мненията между изследователите също се различавали, но тялото може да е принадлежало на малка маймуна или на човешки зародиш при късна бременност.

Изследванията, проведени с помощта на съвременно оборудване – рентгенография, томография, ДНК анализ – разкриват най-интересната информация за хуманоида от Атакама. Първо, той не може да бъде маймуна. “Мога да кажа със 100% сигурност, че находката не е скелетът на маймуната. Това е нещо по-близо до хората, отколкото шимпанзетата “, казва Хари Нолан, професор, който е извършил генетичен анализ. – На второ място, скелетът не е абортиран човешкия плод, това е изключено” – казва експертът.

Изследователите са анализирали извлечената ДНК от костния мозък, от което са получили, според собствените си изявления, “отличен качествен ДНК материал”. Заключението на експертите е, че създанието е имало “интересна мутация”, скелетът принадлежи на женски индивид, вероятно на човек, който починал около четиридесет години след откриването му.

Експерти, извършили изследването, стигат до извода, че този хуманоид има чудовищни мутации, най-малко при 7 гена, за които е известно, че са отговорни за аномалии и малформации на скелета при хората или ускоряват неговото стареене. Именно с генетични мутации могат да се обяснят малкия размер на Хуманоида Атакама, напредналата възраст на костите му, удължената форма на черепа, както и необичайните ребра.

Смята се, че поради фаталните мутации, които деформират скелета “Ата”, тя или е родена мъртва, или е починала малко след раждането. “Разбирането на откритите мутации, които причиняват стареенето на костите, както в случая с Ата, може да ни позволи да разработим лекарства, които могат да помогнат за развитието и възстановяването на костите на хора, които са били жертва на злополуки, пътнотранспортни произшествия или участници в други трагедии …

Въпреки че цялата история започва и се разпространява по целия свят като история за извънземни, в действителност това не е нищо повече от трагедията на жена, която ражда преждевременно бебе, което се продава като фантастичен артефакт. Хуманоидът Атакама е невероятен генетичен случай, от който трябва да извлечем най-важното и да помогнем на цялото човечество в борбата срещу този проблем. “Остани в мир Ата! “- казва в интервюто си професор Нолан за изданието The Guardian.