background img

5 животни, които може да изчезнат

Автор:
Тигърът

Снимка: Foto Martien

Вярвате или не, този страховит хищник е застрашен от изчезване. В целият свят са останали около 3200 тигъра. Три подвида вече са изчезнали, а останалите шест ги грози същата опасност. Причината естествено е човекът – бракониерството и унищожаването на естествената им среда.

Полярната мечка

Снимка: Fraggle Red

Ако глобалното затопляне продължава със същите темпове, полярната мечка скоро ще бъде застрашена от изчезване. Въпреки, че за момента популацията на полярните мечки е относително стабилна, скоро тя ще започне да намалява, ако не се спре затоплянето на климата.

Тихоокеанският морж

Снимка: Lee Rentz

Тук нещата са същи като полярните мечки. Топящите се ледове в Арктика унищожават средата на живот на тези животни и представляват пряка опасност за съществуването им.

Магеланският пингвин

Снимка: Marie-Laure Even

Отново причината е промяната на климата. Миграцията на рибата, предизвикана от топлите течения, правят откриването на храна по-трудно. Това може да доведе до изчезването на магеланския пингвин.

Голямата морска костенурка

Снимка: ~Steph~

Може да са живяли повече от 100 милиона години, да са преживели катаклизми и сблъсъци на астероиди, да са надживяли динозаврите, но сега тези морски костенурки са на ръба да изчезнат. За последните години броят на костенурките е намалял с 95% и вмомента има по-малко от 5000 женски. През 1980г. броят им е бил 91 000. Основната причина за това отново е човекът.

Източник: environmentalgraffiti.com

Животни

Comments to 5 животни, които може да изчезнат

• много са сладки.жалко че са застрашени от изчезване

диана февруари 15, 2011 22:32 Отговор
  • Ще изчезнат! Няма спасение, защото човека не слуша какво му се говори. С извинение, ама да е*а май*а им на бракониерите и техните ши*ани пари! Костенурката е живяла с динозаврите, преживяла е удара от астероида, но човека…???

shpekovsalam май 5, 2011 20:16 Отговор
  • бялата полярна мечка е сладка и красива жалко че ще изчезне!!!!!!!!!!!!!!!!

Алис април 9, 2012 11:07 Отговор