Планетата умира?

В новогодишната вечер хиляди коса паднаха мъртви от небето в Арканзас. Няколко дни по-късно на 500км. разстояние от първото място бяха открити още 500. Птиците са имали вътрешни наранявания и кръвоизливи. Има много предположения за причината – според някои, високо в небето е имало мощна гръмотевична буря, докато други са убедени, че фойерверките от новогодишната заря са объркали птиците и те са изгубили ориентация. Изследванията показват, че косовете не са били отровени или болни, а напълно здрави.

Четири дни по-късно, в полунощ на 4 януари, жителите на шведско градче откриват около 100 мъртви гарги разпръснати по улиците. Властите отново излизат с теория, че птиците са били подложени на голям стрес, вероятно от новогодишните празненства.

Това обаче не обяснява защо по същото време, само преди няколко дни 100 000 мъртви риби изплуваха мъртви в северозападната част на река Арканзас. В протежение на 32км. реката беше изпълнена с хиляди умрели риби. Причината отново е неизвестна. Основната хипотеза този път е, че животните са били болни.

Съвпаденията стават прекалено много, когато преди два дни в Мериленд два милиона риби изплуваха в залив Чесапийк. Този път теорията е друга – рязкото спадане на температурата на водата.

На 22 декември миналата година над 100 мъртви пеликана бяха открити по бреговете на остров Топсейл. Седмица по-късно 70 мъртви прилепа откриха в Тусон, Аризона. В последния ден от годината над 150 тона мъртва риба е уловена в провинция Донг Тап, Виетнам. На 2 януари рибари от град Парана докладваха, че са извадили над 100 тона мъртва риба. На 4 януари в Питърбъроу и ден по-късно по бреговете на полуостров Коромандел изплуваха още стотици мъртви риби.

Това са само част от мистериозните масови измирания на животни по всички краища на света. Каква е причината? Учени и биолози излизат с много предположения, но никое от тях не включва човешкия елемент. Те говорят за температурни промени, болести и природни бедствия. Къде оставаме ние? Всяка година се изсичат милиони декари гори, които иначе произвеждат жизненоважния кислород и докато горите намаляват, замърсяването на въздуха става все по-сериозен проблем, а парниковият ефект е факт. Безумно количество токсини и отрови се изхвърлят в природата и океаните, буквално променяйки околната среда и унищожавайки цели еко системи. А милиардите мобилни телефони по света? В стремежа си непрекъснато да усъвършенства технологиите, човекът изобретява все по-опасни и смъртоносни за живота на планетата съоръжения, които излъчват магнитни, микровълнови и какви ли не вълни, които са противоестествени за птиците и останалите животни.

Това е директно вмешателство в естествения ход на живота в природата и резултатите от него започваме да виждаме все по често.

1. Природата е създала човека,но алчното човечество ще я унищожи! Жалко за поколенията ни…..

2. Това е много, много жестоко, но за съжаление човекът е най-големия враг на самия себе си.

• първо пък и доста е вярно 4е тя боклука дето го споменаваш тя не си гое направила сама,4е да го 4исти.Второ се поразмисли за 4ии са били тези световни воини и дали си готов да 4истиш след като тожа дето го пишеш му липсва аргумент,което го лишажа съвсем от смисъл,които опредлено е резултат от деиствия ако ти стиска.пс.извинете за правописа.;););)

3. има документален филм излязъл през 2008 казва се "духът на времето 2 " много неща са обеснени в него за сегашното ни съществуване и как могат да се променят нещата ,който се интересува може да си го дръпне да го гледа , ще остане доста озадачен .

4. tova koeto se slu4va s ptitzite i s ribite iii izob6to s ostanalite jivotni rano ili kasno 6te se slu4i i s nas … vs e vapros na vreme ( da ne zabravqme 4e i nie sme 4ast ot tazi eko sistema )