background img
ян. 8, 2011
10641 Views

Планетата умира?

Автор:

В новогодишната вечер хиляди коса паднаха мъртви от небето в Арканзас. Няколко дни по-късно на 500км. разстояние от първото място бяха открити още 500. Птиците са имали вътрешни наранявания и кръвоизливи. Има много предположения за причината – според някои, високо в небето е имало мощна гръмотевична буря, докато други са убедени, че фойерверките от новогодишната заря са объркали птиците и те са изгубили ориентация. Изследванията показват, че косовете не са били отровени или болни, а напълно здрави.

Четири дни по-късно, в полунощ на 4 януари, жителите на шведско градче откриват около 100 мъртви гарги разпръснати по улиците. Властите отново излизат с теория, че птиците са били подложени на голям стрес, вероятно от новогодишните празненства.

Това обаче не обяснява защо по същото време, само преди няколко дни 100 000 мъртви риби изплуваха мъртви в северозападната част на река Арканзас. В протежение на 32км. реката беше изпълнена с хиляди умрели риби. Причината отново е неизвестна. Основната хипотеза този път е, че животните са били болни.

Съвпаденията стават прекалено много, когато преди два дни в Мериленд два милиона риби изплуваха в залив Чесапийк. Този път теорията е друга – рязкото спадане на температурата на водата.

На 22 декември миналата година над 100 мъртви пеликана бяха открити по бреговете на остров Топсейл. Седмица по-късно 70 мъртви прилепа откриха в Тусон, Аризона. В последния ден от годината над 150 тона мъртва риба е уловена в провинция Донг Тап, Виетнам. На 2 януари рибари от град Парана докладваха, че са извадили над 100 тона мъртва риба. На 4 януари в Питърбъроу и ден по-късно по бреговете на полуостров Коромандел изплуваха още стотици мъртви риби.

Това са само част от мистериозните масови измирания на животни по всички краища на света. Каква е причината? Учени и биолози излизат с много предположения, но никое от тях не включва човешкия елемент. Те говорят за температурни промени, болести и природни бедствия. Къде оставаме ние? Всяка година се изсичат милиони декари гори, които иначе произвеждат жизненоважния кислород и докато горите намаляват, замърсяването на въздуха става все по-сериозен проблем, а парниковият ефект е факт. Безумно количество токсини и отрови се изхвърлят в природата и океаните, буквално променяйки околната среда и унищожавайки цели еко системи. А милиардите мобилни телефони по света? В стремежа си непрекъснато да усъвършенства технологиите, човекът изобретява все по-опасни и смъртоносни за живота на планетата съоръжения, които излъчват магнитни, микровълнови и какви ли не вълни, които са противоестествени за птиците и останалите животни.

Това е директно вмешателство в естествения ход на живота в природата и резултатите от него започваме да виждаме все по често.

Животни · Земя

Comments to Планетата умира?

• Изпитвам страх и ужас.

Емилия януари 9, 2011 12:35 Отговор
  • Природата е създала човека,но алчното човечество ще я унищожи! Жалко за поколенията ни…..

азa януари 9, 2011 15:11 Отговор
    • Ние сме един вреден израстък, който е крайно време да бъде отстранен.

Sizzle януари 9, 2011 21:54 Отговор
  • Планетата ще си остане но най-вероятно ние да измрем.

Muncho януари 10, 2011 17:50 Отговор
    • Това е повече от вярно! 🙂

miro януари 18, 2011 15:56 Отговор
  • Това е много, много жестоко, но за съжаление човекът е най-големия враг на самия себе си.

vvv януари 13, 2011 23:11 Отговор
  • Чудесно! Крайно време е. Надявам се скоро и хората да започнат. Земята е обезобразена достатъчно, време е да си изчисти боклука…

Милен Христов януари 14, 2011 23:49 Отговор
    • първо пък и доста е вярно 4е тя боклука дето го споменаваш тя не си гое направила сама,4е да го 4исти.Второ се поразмисли за 4ии са били тези световни воини и дали си готов да 4истиш след като тожа дето го пишеш му липсва аргумент,което го лишажа съвсем от смисъл,които опредлено е резултат от деиствия ако ти стиска.пс.извинете за правописа.;););)

Виктор Захариев януари 20, 2011 22:24 Отговор
  • Това са резултатите от експерименти подобно на тези на ХААРП…

Пламен януари 18, 2011 18:06 Отговор
  • има документален филм излязъл през 2008 казва се "духът на времето 2 " много неща са обеснени в него за сегашното ни съществуване и как могат да се променят нещата ,който се интересува може да си го дръпне да го гледа , ще остане доста озадачен .

светлин януари 20, 2011 12:20 Отговор
  • То животните измират ,а после е наш ред.

Stefan Popov януари 27, 2011 08:29 Отговор