NASA показа космически кораб за евакуация

Нивото на световния океан се покачва, пустините се разширяват, котките и кучетата стават приятели, а семейство Кардашян не одобрява гаджето на Клоуи. Всичко отива по дяволите. Но за щастие, NASA, хората които изобретиха сладоледа без сметана за астронавти и чудото наречено велкро, разполагат с резервен план. Може и да ни бъде тъжно да се сбогуваме с планетата, но новото ни возило изглежда супер.

NASA показа космически кораб за евакуация

Оказва се, че д-р Харолд Уайт е намерил време в натоварения си график и за момент е спрял да се занимава с плазмени двигатели или каквото там прави. Той се събрал с 3D художник и дизайнерът на космически кораби Марк Рейдмейкър, за да ни покаже как би изглеждал междузвездния космически кораб на NASA.

Д-р Уайт е известен с твърденията си, че пътуването с по-голяма от светлинната скорост е възможно. Според него, двигателят на Алкубиер, кръстен на мексикански теоретичен физик със същото име, би позволил огъване на пространствено-времевия континуум и изминаване на огромни разстояния почти мигновено.

NASA показа космически кораб за евакуация

Въпросът е, как можем да направим това без да разгневим духа на Алберт Айнщайн?

Двигателят често е наричан уорп двигател и не е изненадващо, че NASA са кръстили своя въображаем космически кораб IXS Ентърпрайз.

В „Стар Трек 4“, екипажът на Ентърпрайз успява да задигне клингонски космически кораб, да обиколи слънцето супер бързо, да се върне в миналото, за да победи извънземните и да спаси изчезнал вид. Като оставим настрана факта, че този нов космически кораб засега е само блян в очите на създателя си, помислете си само колко страхотно би било да има наистина Ентърпрайз.