background img
15682 Views

Топ 10 животински суперсили

Автор:
5. Смъртоносният шок на електрическата змиорка

Това вероятно е една от най-старите суперсили – гръцкият бог Зевс е мятал мълнии, докато си е почивал от гледането на дузина деца. Само броени същества могат да постигнат нещо подобно. Най-добрият пример разбира се е електрическата змиорка – която всъщност не е змиорка, а риба нож. Тя може да генерира 600 волта ток, достатъчен да захрани 10 крушки – и повече от достатъчно, за да убива.

Прави го с няколко специални органи. Във всеки от тях, няколко хиляди клетки произвеждат малко количество електричество, което при изпускане образува смъртоносен шок.

Смъртоносният шок на електрическата змиорка

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Животни · Избрани

Comments to Топ 10 животински суперсили

• Учени откриха най-силното насекомо, което е и второто по сила животно в света. Това е рогатият торен бръмбар Onthophagus taurus.

Асен Ал. декември 28, 2012 19:45 Отговор
  • Отвратен съм от розовата драконова стоножка. Изглежда бая гадничко 🙂

MCFOXXX декември 31, 2012 17:23 Отговор
  • Е, ама колко невероятно всеки един мъжки индивид в прородата (освен човешкия) , използва даденостите си за да впечатлява женския, за да го пази, за да го защити и т.н…. Ами несравнима Божествена красота е това. Човека създава машинки в полза на човека, Господ е сътворил слаби и силни животинки, които доказват силата и любовта си, докато живеят…
    Нека сътворим един нов шестоднев.

Дани април 9, 2013 12:56 Отговор