Топ 10 животински суперсили

7. Безсмъртността на хидроида

За Turritopsis nutricula няма такова нещо като възраст. Хидроидът не е медуза, макар лесно да може да бъде сбъркан с такава, а клас примитивни мешести животни. Когато настанат трудни времена, той се свива в малко кълбо, закрепя се за повърхност и се връща към младежките си години като полип.

Учените смятат, че T. nutricula може да повтаря този цикъл до безкрай. Тази безсмъртност е помогнала на хидроида да постигне онова, което всеки суперзлодей желае – световно господство. Видът идва от Карибите, но е достигнал чак до Япония, захващайки се като гратисчия за корабите.

Безсмъртността на хидроида

1. Учени откриха най-силното насекомо, което е и второто по сила животно в света. Това е рогатият торен бръмбар Onthophagus taurus.

2. Е, ама колко невероятно всеки един мъжки индивид в прородата (освен човешкия) , използва даденостите си за да впечатлява женския, за да го пази, за да го защити и т.н…. Ами несравнима Божествена красота е това. Човека създава машинки в полза на човека, Господ е сътворил слаби и силни животинки, които доказват силата и любовта си, докато живеят…
      Нека сътворим един нов шестоднев.