background img
15670 Views

Топ 10 животински суперсили

Автор:
7. Безсмъртността на хидроида

За Turritopsis nutricula няма такова нещо като възраст. Хидроидът не е медуза, макар лесно да може да бъде сбъркан с такава, а клас примитивни мешести животни. Когато настанат трудни времена, той се свива в малко кълбо, закрепя се за повърхност и се връща към младежките си години като полип.

Учените смятат, че T. nutricula може да повтаря този цикъл до безкрай. Тази безсмъртност е помогнала на хидроида да постигне онова, което всеки суперзлодей желае – световно господство. Видът идва от Карибите, но е достигнал чак до Япония, захващайки се като гратисчия за корабите.

Безсмъртността на хидроида

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Животни · Избрани

Comments to Топ 10 животински суперсили

• Учени откриха най-силното насекомо, което е и второто по сила животно в света. Това е рогатият торен бръмбар Onthophagus taurus.

Асен Ал. декември 28, 2012 19:45 Отговор
  • Отвратен съм от розовата драконова стоножка. Изглежда бая гадничко 🙂

MCFOXXX декември 31, 2012 17:23 Отговор
  • Е, ама колко невероятно всеки един мъжки индивид в прородата (освен човешкия) , използва даденостите си за да впечатлява женския, за да го пази, за да го защити и т.н…. Ами несравнима Божествена красота е това. Човека създава машинки в полза на човека, Господ е сътворил слаби и силни животинки, които доказват силата и любовта си, докато живеят…
    Нека сътворим един нов шестоднев.

Дани април 9, 2013 12:56 Отговор