Топ 10 животински суперсили

4. Паразитно промиване на мозъци

В комиксите, експертите в тази област просто казват на някой какво да прави или посаждат идея в нечии ум. Паразитите обаче не са толкова деликатни. Паразитът Toxoplasma gondii например има жизнен цикъл, който изисква от него да премине от плъх към котка. За да постигне това, той въздейства върху мозъка на плъха и го кара да не се страхува от котките, което значително увеличава шансовете му да бъде изяден.

По-притеснителна е обаче теорията, че T. gondii заразява и хората, като ги кара да се държат безразсъдно.

Паразитно промиване на мозъци

1. Учени откриха най-силното насекомо, което е и второто по сила животно в света. Това е рогатият торен бръмбар Onthophagus taurus.

2. Е, ама колко невероятно всеки един мъжки индивид в прородата (освен човешкия) , използва даденостите си за да впечатлява женския, за да го пази, за да го защити и т.н…. Ами несравнима Божествена красота е това. Човека създава машинки в полза на човека, Господ е сътворил слаби и силни животинки, които доказват силата и любовта си, докато живеят…
      Нека сътворим един нов шестоднев.