background img
дек. 20, 2012
12906 Views

Топ 10 животински суперсили

Автор:

Ако си мислите, че способностите на Спайдърмен, Батман и Жената котка са впечатляващи, сравнете ги с това, което могат да правят тези същества.

1. Пауновата скарида има най-бързият удар

Хълк може да разбива, но една малка скарида удря по-яко и от него. Или поне щеше, ако Хълк беше висок само няколко сантиметра. Учените са измерили скоростта на удара й на повече от 15м/с. Това е най-бързият удар в природата и има ускорение 10 000 това на гравитацията. Дължи се на феномен, при който балонче с въздух се сформира пред щипките на скаридата. Когато балончето се спука, то произвежда толкова мощна ударна вълна, че зашеметява или дори убива.

Пауновата скарида има най-бързият удар

Животни · Избрани

Comments to Топ 10 животински суперсили

• Учени откриха най-силното насекомо, което е и второто по сила животно в света. Това е рогатият торен бръмбар Onthophagus taurus.

Асен Ал. декември 28, 2012 19:45 Отговор
  • Отвратен съм от розовата драконова стоножка. Изглежда бая гадничко 🙂

MCFOXXX декември 31, 2012 17:23 Отговор
  • Е, ама колко невероятно всеки един мъжки индивид в прородата (освен човешкия) , използва даденостите си за да впечатлява женския, за да го пази, за да го защити и т.н…. Ами несравнима Божествена красота е това. Човека създава машинки в полза на човека, Господ е сътворил слаби и силни животинки, които доказват силата и любовта си, докато живеят…
    Нека сътворим един нов шестоднев.

Дани април 9, 2013 12:56 Отговор